loader
Chyby, které kazí vaše SEO
Všichni víme, jak důležitá je pozice v organickém vyhledávání, a také víme, jak obtížné je udržet se na těch nejvyšších příčkách. Na všech webech se určitě vyskytují nějaké chyby v SEO, které mají přímý dopad na jeho hodnocení, a pokud se s některými z nich setkáváte, nejste sami.

Abychom vám pomohli odhalit některé z těchto běžných technických chyb SEO, pojďme se ponořit do nejčastějších problémů, které SEO poškozují.

DUPLICITNÍ OBSAH
Pokud máte dvě nebo více duplicitních stránek, vyhledávače nevědí, kterou stránku mají procházet a zobrazovat. Existuje několik způsobů, jak to obejít, ale nejlepší radou by bylo použít kanonickou značku. Ta vyhledávačům říká, které stránky mají být indexovány přednostně.

STARŠÍ ZNAČKY BEZ INDEXOVÁNÍ
Když chcete stránku skrýt pro výsledky vyhledávání, použijete značku noindex. Někdy jej uživatelé zapomenou odstranit, což znamená, že vyhledávače ignorují stránky, které by měly být hodnoceny.

Abychom se této velmi časté chybě vyhnuli, je dobré vést si seznam všech stránek označených noindex tagem.

SMÍŠENÝ OBSAH
Webové stránky se smíšeným obsahem jsou takové, které obsahují obsah HTTP i HTTPS. Možná máte nainstalovaný protokol SSL a na většině stránek je protokol HTTPS, nicméně máte skripty, obrázky, videa nebo jiné typy obsahu, které jsou obsluhovány standardním, nezabezpečeným protokolem (HTTP).

Od roku 2015 společnost Google potvrdila, že zabezpečené webové stránky a protokol HTTPS jsou důležitými signály pro hodnocení, což znamená, že vylepšení vašeho webu certifikátem SSL je platným důkazem důvěryhodnosti, což vede k výraznému zvýšení výsledků vyhledávání Google.

ŠPATNĚ ZPĚTNÉ ODKAZY
Získávání odkazů z jiných stránek na ty vaše je jedním z důležitých faktorů pro zlepšení umístění ve vyhledávačích. Ale pokud jde o budování odkazů, rozhodně je důležitá kvalita, nikoliv kvantita.

Ačkoli každý zpětný odkaz je teoreticky hlasem důvěry ve vaše stránky, odkazy ze stránek s vysokou autoritou domény jsou ty odkazy, které chcete. Ty vyhledávačům signalizují, že za váš obsah ručí důvěryhodná autorita.

Na opačném konci spektra jsou odkazy ze stránek s nízkou autoritou nebo „spamové“ stránky, které vašemu hodnocení naopak škodí. Často toxické zpětné odkazy nejenže pokazí vaše hodnocení, ale také vedou k sankcím ze strany vyhledávačů.

NÍZKÝ OBSAH
Pokud je váš příspěvek nebo stránky krátký, může se zdát, že se tématu nevěnujete dostatečně, a Google může obsah považovat za „nízkou hodnotu“. To hned nutně neznamená, že počet slov je faktorem hodnocení, to rozhodně ne. Důležité je, aby tento obsah vysvětloval to, co se má čtenář či koncový zákazník dozvědět.

V konečném důsledku bude obtížnější se umístit na vyšších příčkách, protože jednoduše nebudete používat dostatek klíčových slov a sémanticky propojených slov k uspokojivým odpovědím na otázky uživatelů.

Závěrem je tedy třeba říci, že je důležité se optimalizaci vašich webových stránek dostatečně věnovat, a to nejen s ohledem na důležitá klíčová slova. Provedením několika jednoduchých změn můžete dosáhnout výrazného zlepšení v hodnocení vašich stránek a vaše snaha bude náležitě oceněna umístěním se na vyšších příčkách ve vyhledávání. Pokud chcete své problémy v oblasti SEO probrat podrobněji, začněte svůj projekt diskutovat s jedním z našich odborníků a posuňte své webové stránky zase o level výš.

yes