loader
Jak tvořit obsah v době pandemie?
Jednou z nejdůležitějších součástí silné digitální marketingové strategie je pravděpodobně obsah, který vytváříte. Obsah vám pomáhá budovat důvěru, spojuje vás s cílovou skupinou, dodává vaší firmě osobitost a slouží jako palivo pro další marketingové techniky.

Tvorba obsahu je jedním z nejzajímavějších a nejpoutavějších způsobů propagace vaší firmy nebo značky online. Může se pohybovat od příspěvků na sociálních sítích a týdenních vlogů až po příspěvky na blogu a newsletter, což jsou všechno skvělé způsoby, jak se zviditelnit.

 

Nezapomeňte však, že jde o kvalitu nad kvantitou, protože nechcete, aby vaše firma byla spojována s něčím nekvalitním. Kvalitní obsah pak může být odkazován všude na internetu, což zase zvýší návštěvnost vašich webových stránek a pomůže vybudovat autoritu u vyhledávačů.

 

Důležité je zaměřit se také na SEO, protože optimalizace obsahu tak, aby se zobrazoval v relevantních vyhledáváních, může pomoci přilákat nové zákazníky. SEO znamená věnovat pozornost umístění klíčových slov a zpětným odkazům, a právě obsah, který vytváříte, vám to umožní.

 

Vaše účty na sociálních sítích jsou jedním z nejlepších způsobů, jak navázat kontakt s publikem, protože napomáhají navázat skutečný vztah s vaší zákaznickou základnou. Váš účet umožňuje vašemu publiku přímou komunikaci s vámi a je skvělým způsobem, jak vybudovat komunitu kolem vaší značky nebo firmy. Proto je nutné mít dobře promyšlený plán obsahu. Váš obsah je jádrem vaší digitální marketingové strategie, a když bude poutavý, budete úspěšnější i v dalších digitálních marketingových aktivitách.

 

Ptáte se, jak je to s tvorbou obsahu v době koronaviru? Výskyt COVID-19 ovlivnil všechny aspekty našeho života, včetně marketingu. Může být obtížné snažit se přijít na to, jak pokračovat v tvorbě obsahu v tak bezprecedentním období. Možná jste dokonce uvažovali o tom, že ji úplně přerušíte, dokud vše neskončí, ale je důležité v ní pokračovat. Vzhledem k tomu, že doma zůstává více lidí než kdy dříve, je to ideální doba pro inovativní obsah.

 

Pokračovat v tvorbě obsahu právě teď může být výzva. Doporučujeme vám zachovat pozitivní, inspirativní a vstřícný tón, díky kterému budete působit otevřeným a vstřícným dojmem a budete šířit pozitivní energii mezi své příznivce.

 

Zamyslete se také nad tím, zda svůj obsah neupravit tak, aby se snadno vztahoval k aktuální situaci. Pokud to u vaší značky dává smysl, mohlo by jít o prosazování obsahu týkajícího se práce z domova, time managementu a tipů, jak pečovat o své duševní zdraví. To, co právě produkujete, se nemusí týkat konkrétně pandemie a sitauce okolo Covid-19, aby to bylo relevantní, ale nemělo by to působit nuceně.

 

Pokud potřebujete další pomocnou ruku při tvorbě obsahu, existují online služby, například Grammarly a ProWritingAid. Grammarly je bezplatná aplikace, která vám pomáhá psát srozumitelněji a efektivněji. Automaticky odhaluje gramatické, pravopisné, slovní a stylistické chyby v psaném textu. ProWritingAid je nástroj dostupný v bezplatné i prémiové verzi. Byl navržen tak, aby byl začleněn do prohlížeče a mohl analyzovat chyby při psaní na webových stránkách, jako je Facebook, WordPress a Gmail.

yes